İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Bilecik'te ormanlara girişler yasaklandı

Karara göre, tescilli mesire alanları ve izinli kır lokantaları dışında ormanlık bölgelerde piknik yapılmasına da izin verilmeyecek. Ayrıca orman içinde mangal, semaver ve kamp ateşi yakılması ile açık alanlarda ateşli etkinlikler yasak kapsamında olacak.

Orman sınırına yakın bölgelerde anız yakılması, bahçe temizliği amacıyla ateş kullanılması ve havai fişek gibi yanıcı maddelerin kullanımı da belirlenen tarihe kadar yasaklandı.

Valilik, yangınla mücadele ekiplerinin 31 Ekim’e kadar sahada 7 gün 24 saat denetimlerini sürdüreceğini bildirdi.

İlk yorum yapan siz olun

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir