İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

1994 doğumlu golcü oyuncu, kendisini 3 yıllığına Fenerbahçe’ye bağlayan sözleşmeye imza attı. Chobani Stadı’nda düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım, yöneticiler ve futbol direktörü Oğuz Çetin de katıldı.

İlk yorum yapan siz olun

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir