İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Kaymakam Naim Akar’dan öğretmenlere başarı belgesi

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, uhdesinde, Kaymakamlık makamında, kaymakam Naim Akar başkanlığına bir araya gelen öğretmenler ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur ile geldikleri Kaymakamlık makamında başarı belgesi ile ödüllendirdi.

İlçede göreve başlamasının akabinde, eğitime önem verdiklerini anlatan kaymakam Naim Akar, geleceğin bu günün küçükleri yarının büyükleri ile şekilleneceğini, gençlerin eğitimine çok önem verdiklerini söyledi.

Bir kez daha başta İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur olmak üzere, öğretmenlere teşekkür eden Kaymakam, başarı belgelerini de takdim etti.

İlk yorum yapan siz olun

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir