Antalyaspor A.Ş Olağan Genel Kurulu’nda başkanlığa seçilen Mustafa Ergün, kulübün zor bir süreçten geçtiğini belirterek “gövdemizi taşın altına koyuyoruz” mesajı verdi. Ergün, tüm şehri takıma destek olmaya çağırdı.
Yazı etiketleri “Mustafa Ergün”
Antalyaspor’un olağan genel kurulunda, 29 olan yönetici sayısı 13’e düşürüldü. Katılımın az olduğu genel kurulda, kulübün yeni başkanı Mustafa Ergün oldu. Başkan Ergün, seçimin ardından kendilerine yönelik eleştirilere yanıt vererek, “Artık bizi sorgulamayın” dedi.


