İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Yazı etiketleri “Sinan Boztepe”

Antalyaspor Ergün’le yola devam

Antalyaspor’un olağan genel kurulunda, 29 olan yönetici sayısı 13’e düşürüldü. Katılımın az olduğu genel kurulda, kulübün yeni başkanı Mustafa Ergün oldu. Başkan Ergün, seçimin ardından kendilerine yönelik eleştirilere yanıt vererek, “Artık bizi sorgulamayın” dedi.