Antalyaspor A.Ş Olağan Genel Kurulu’nda başkanlığa seçilen Mustafa Ergün, kulübün zor bir süreçten geçtiğini belirterek “gövdemizi taşın altına koyuyoruz” mesajı verdi. Ergün, tüm şehri takıma destek olmaya çağırdı.
Antalyaspor A.Ş Olağan Genel Kurulu’nda başkanlığa seçilen Mustafa Ergün, kulübün zor bir süreçten geçtiğini belirterek “gövdemizi taşın altına koyuyoruz” mesajı verdi. Ergün, tüm şehri takıma destek olmaya çağırdı.