1994 doğumlu golcü oyuncu, kendisini 3 yıllığına Fenerbahçe’ye bağlayan sözleşmeye imza attı. Chobani Stadı’nda düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım, yöneticiler ve futbol direktörü Oğuz Çetin de katıldı.

Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı
Daha fazla Yerel HaberlerYerel Haberler kategorisinden daha fazla yazı »
- CHP’de il başkanlıklarında değişim: Antalya ve Kayseri’de yeni atamalar
- Kars Harakani Havalimanı’nda yolcu ve uçak trafiği verileri açıklandı
- Kars Valisi Ziya Polat, "Kerbela, Kardeşlik ve Adalet Sembolüdür"
- Van’da görev kazası: Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut şehit oldu
- Artvin Ticaret Borsası Heyeti, çay fabrikasını inceledi






İlk yorum yapan siz olun